Foreningernes Dag – Karateklubben er med igen. Kom og prøv vores spændende workshops

Nykøbing F. Karateklub er igen med til Foreningernes Dag! Kom og være med, oplev og prøv en masse spændende ting!

Til Foreningernes Dag har du en unik mulighed for, at komme ud og møde foreningerne samt få en smagsprøve på deres fantastiske fællesskabsaktivitet. Udover alle foreningernes stande og aktiviteter vil der være musikalske indslag fra forskellige bands rundt i byen.

Hvad enten du er til dans eller brydning, om du er kreativ eller ønsker at dykke ned i din historie eller bare godt kan lide at komme ud og drikke en tår kaffe, så findes der en forening til dig i Guldborgsund Kommune.

Så tag familien under armen og kom til en hyggelig, sjov og aktiv dag i Nykøbing F Bymidten.

Se mere

Fitness