Nye restriktioner – hvad de betyder for dig.

Fitnesscentret – ingen ændringer

Fitnesstræning er ikke berørt af de nye restriktioner – og fortsætter under de nuværende regler.

Børne og Ungdomshold under 21 år – ingen ændringer

Heldigvis er der ingen ændringer for vores unge medlemmer, alle holdaktiviteter forsætter som de hidtidigt har gjort.

Voksenhold + 21 år.

Holdstørrelsen er sat ned til 10 personer – så det kræver tilmelding for, at kunne deltage i holdaktiviteterne.

Vi prøver, at skabe flere hold ved, f.eks. at dele dojo’en op i 2 adskilte områder, så vi kan have så mange til at træne som muligt.

X-bike og Fitnesshold

Man skal fremover gå ind på hjemmesiden under X-bike booking og reservere en plads – det gælder både fitness og X-bike.

Mundbind for alle over 12 år…

• Man skal have mundbind på, når man ankommer til klubben og går til omklædningsrummet, eller dojo’en.
  • Man skal ikke have mundbind på i omklædningsrum og bad.
  • Man skal ikke have mundbind på i Fitnessrummet, når man træner på maskinerne, eller man går fra maskine til maskine.
  • Man behøver ikke have mundbind på under selve idrætsaktiviteten.
  • Man skal have mundbind på, når man bevæger sig rundt i klubben.
  • Man kan tage mundbindet af, når man sidder ned.

Forældre og tilskuere

På grund af de nye Corona regler – må der også kun opholde sig max 10 i et område. Når man venter på sit barn f.eks., kan man sidde på 1. sal, på bænken ved indgangen eller på ydersiden ud mod græsset.

• Men man må tage mundbindet af, når man sidder ned.
  • Man skal have mundbind på, når man bevæger sig rundt i klubben.
  • Man skal stadig overholde afstandskravene

Tilmeldingsblanket